Kauppa- ja toimitusehdot

Voimassa 01.01.2014 alkaen

1. Verkkokauppa Terragrow.fi

GROWBASE OY (y-tunnus 2654639-4) myy tuotteita verkkokaupassa Terragrow.fi täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen, Bonusrahan ja toimituskulujen muutoksiin. Vain yksi tili per asiakas on sallittu. Jos asiakas ei ole toiminut ehtojen mukaisesti, TerraGrow.fi henkilökunnalla on oikeus poistaa ehtojen vastaiset tilit.

2. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

3. Maksutavat

3.1 Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

3.2 Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

3.3 GSM-maksaminen

Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

Asiakas voi ostaa kännykkämaksulla yhdellä ostotapahtumalla korkeintaan 43,62 euron suuruisella summalla. Puhelinlaskulla asiakkaan maksutapahtumaan lisätään operaattorin kustannukset. Enimmillään asiakas voi ostaa gsm-maksuvaihtoehdolla kuukauden aikana korkeintaan n. 150 euron edestä. Ostoksia voi tehdä kännykkämaksamisella maksimissaan kaksi kappaletta päivässä. Palvelun tarjoaa Ainapay Oy.

3.4 Jousto

Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-2000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.

Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Osamaksulla on maksimissaan 2000 €.

Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä.

Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

3.5 Postiennakko

Kun tilaat paketin postiennakolla, lunastat paketin postista maksamalla siitä tilauksen summan ja ennakkosumman toimituksesta, joka verkkokaupassamme on 11,90€. Ilmainen toimitus -tarjous ei koske postiennakkotilausta.

LUNASTAMATTOMAT POSTIENNAKKOPAKETIT

  • Pakettia säilytetään postissa saapumisviikon lisäksi kaksi täyttä kalenteriviikkoa, jonka jälkeen lähetys palautuu meille. Mikäli asiakas jättää postiennakkopaketin lunastamatta, asiakas ei voi enää tilata postiennakolla.
  • Lunastamattomista paketeista veloitetaan pakkausmateriaalin, toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut täysimääräisenä asiakkaalta.
  • Postiennakkolähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajansuojalain suoman mahdollisuuden mukainen tuotteen palautus, vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §).
  • Näissä tapauksissa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 28 §).
  • Erääntyneestä laskusta lähetämme yhden maksumuistutuksen, jonka jälkeen perinnän hoitaa perintäyhtiö. Tällöin tilaaja maksaa perintäyhtiön vaatimat perimiskulut.

HUOM! Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä perimme asiakkaalta aina meille aiheutuneet lähetys-, vastaanotto- sekä laskutuskulut (Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 25§ ja 28§). ASIAKKAALLE EI TOIMITETA UUSIA TILAUKSIA ENNEN KUIN AIHEUTUNEET KULUT ON KORVATTU!

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Toimitusaika ja -ehdot

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-2 arkipäivää, kun tuote löytyy varastosta. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla tai suoraan asiakkaalle.

Lähetyksen saapumisesta postiin ilmoitetaan vain kerran ja posti säilyttää saapuneita lähetyksiä 2 täyttä kalenteriviikkoa. Mikäli pakettia ei noudeta sinä aikana, posti palauttaa sen lähettäjälle. Jos olet estynyt noutamasta pakettiasi, ilmoita siitä viipymättä meille puhelimitse/sähköpostitse.

Lunastamattomista paketeista veloitetaan asiakkaalta jälkikäteen täysimääräisesti pakkausmateriaalin, toimituksen ja palautuksen aiheuttamat kulut. Erääntyneestä laskusta lähetämme yhden maksumuistutuksen, jonka jälkeen perinnän hoitaa perintäyhtiö. Tällöin tilaaja maksaa perintäyhtiön vaatimat perimiskulut.

HUOM! Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä perimme asiakkaalta aina meille aiheutuneet lähetys-, vastaanotto- sekä laskutuskulut (Kuluttajansuojalaki, 5 luku, 25§ ja 28§).

ASIAKKAALLE EI TOIMITETA UUSIA TILAUKSIA ENNEN KUIN AIHEUTUNEET KULUT ON KORVATTU!

Vaihto-, takuu- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Tarjoamme tuotteille palautusoikeuden vain, jos ne täyttävät valmistajien tehdastakuun ehdot. Takuuaikoja voi tiedustella sähköpostitse info(at)terragrow.fi vikakuvauksen perusteella. Aiheettomasta takuupalautuksesta veloitamme huolto- ja toimituskulut voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Takuuvaihto ei pidennä takuuaikaa, vaan takuuaika lasketaan alkuperäisen tuotteen toimituspäivämäärästä. Vaihdot ja palautukset on lähetettävä pakettina hyvin paketoituna. Vaihdon ja palautuksen kustannukset maksaa lähettäjä. Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä terragrow.fi asiakaspalveluun.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita tarkistusajan jälkeen, ole suoraan yhteydessä meihin.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Yhteydenotot koskien vaihtoa/palautusta osoitteeseen:
info(at)terragrow.fi

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.